اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

ذره‌بین| تواتر کمپین‌ها برای کمک مؤمنانه؛ مردم در «فارس من»: برای یاری‌رسانی آماده‌ایم

رهبر انقلاب فرمان ورود دوباره نیروهای مردمی برای یاری‌رسانی به اقشار محروم و آسیب‌دیده جامعه را صادر کرد. این گزارش مرور کمپین‌های همدلانه مردم در فارس من در همین راستا است.

ذره‌بین| تواتر کمپین‌ها برای کمک مؤمنانه؛ مردم در «فارس من»: برای یاری‌رسانی آماده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس؛ رهبر انقلاب ابتدای هفته در جلسه با اعضای ستاد ملی کرونا بار دیگر تاکید کردند، به لزوم همراهی مردم و کمک‌های مومنانه‌ی آن‌ها برای گذر از مشکلات حاصل از شیوع ویروس کرونا در کشور. به همین مناسبت می‌خواهیم در ذره‌بین این هفته‌ی فارس‌من به بررسی مهم‌ترین سوژه‌های همدلانه‌ی شما ‌بپردازیم:
 

نخست|حمایت از کالای ایرانی در کمک‌های مومنانه
حمایت از کالای ایرانی سالهاست که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده‌است. و در همین راستا سال ۹۷ نیز توسط ایشان سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شد. برای رسیدن به جهش تولید و بالابردن ارزش پول ملی راهی به جز حمایت از محصولات داخلی نداریم. آن‌هم در این شرایط کرونایی کشور که خیلی از کارها و مشاغل دچار رکود شده‌است.

 

این دغدغه مورد توجه مخاطبان ما هم می‌باشد.کاربران فارس‌من طی ماه‌های گذشته علاوه بر تاکید به کمک‌های مومنانه، درخواست حمایت از کالای ایرانی را در کمپین‌هایی با عناوین «ممنوعیت استفاده از کالای خارجی در طرح کمک مومنانه» و «فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی در کمک‌های مؤمنانه» داشته اند .
 

 

دوم|اربعین همدلی
یکی از تلخ‌ترین سرنوشت‌هایی که این ویروس منحوس پس از شیوعش برای ما رقم زد، لغو راهپیمایی اربعین در کربلا برای ایرانیان بود. که باعث شد هزاران عاشق حسینی(ع) امسال با حسرت مراسم اربعین را در داخل کشور برگزار کنند.

ملت‌ حسینی(ع) ایران که امسال از زیارت کربلا محروم بودند طی کمپین‌های متعددی در فارس‌من درخواست داشتند، هزینه‌ی این سفر معنوی خرج کمک‌های مومنانه مانند، «پویش همپای اربعین، خرید کفش برای کودکان نیازمند» شود.



سوم|حمایت دهه هشتادی‌ها از معلمان مناطق محروم
دهه هشتادی‌ها در عرصه‌ی مطالبه‌گری و گره‌گشایی از کار مردم مانند نسل‌های اول انقلاب فعال و آرمان‌خواه هستند. جمعی از همین دهه هشتادی‌هایِ برگزیده المپیاد سواد رسانه‌ای با ثبت کمپینی در فارس‌من پیگیر کمک به معلمان شاغل در مناطق محروم کشور بودند.آن‌ها در این پویش مومنانه به قول خودشان می‌خواهند با تهیه‌ی تبلت ضمن کمک به تدریس بهتر این معلمان اصل عدالت آموزشی و مواسات را به ویژه در مناطق محروم کشور اجرا کنند.

 

چهارم|کارگران روزمزد
کرونا اقشار آسیب پذیر و کارگران روزمزد را بیش از سایر هموطنانمان تحت تاثیر خود قرار داده‌است. کارگرانی که هیچ صنف یا سازمان مشخصی برای حمایت از خود ندارند. اما مورد حمایت رهبر انقلاب و مردم هستند، ایشان در جلسه‌ی اخیر خود با اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا در حمایت از این قشر مستضعف خطاب به دستگاه‌های دولتی فرمودند:«بعضی از کسانی که بیکار می‌شوند بیمه هم ندارند تامین‌اجتماعی مشکل بیکارشدگان در اثر کرونا را حل کند.»


مردم نیز این گروه آسیب‌پذیر و مستضعف را فراموش نکرده‌اند آن‌ها  با ثبت کمپین‌های خود در فارس‌من مانند «پرداخت کمک معیشتی به دستفروشان را خواستاریم» بار دیگر نوع دوستی خود را به اثبات رساندند.

 

پنجم|رزمایش حسینی(ع)
به قول سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی، ما ملت امام حسینیم(ع). ملت حسینی(ع) باید همه‌ی اعمالش رنگ و بوی او را داشته باشد. حتی پویش‌های مومنانه و فعالیت‌های همدلانه‌اش. در یکی از کمپین‌های فارس‌‌من مخاطبین در آستانه‌ی ماه محرم و همزمان با اوج گرفتن کمک‌های مردمی پیشنهاد جالب توجه «تغییر نام رزمایش کمک مؤمنانه به رزمایش حسینی(ع)» را مطرح کردند. پیشنهادی که با کمک و همراهی خود این مردم به ثمر می‌رسد.

هرگاه بحرانی در کشور ما به وجود آمده‌است همدلی و همراهی این مردمان عزیز در کمک به یکدیگر باعث شده، از حوادث سربلند و پیروز بیرون بیاییم.این بار نیز ملت ایران در مبارزه با کرونا یکدیگر را تنها نمی‌گذارند و ما کرونا را شکست می‌دهیم. در فارس‌من تا پایان ریشه کن شدن این ویروس‌منحوس مثل گذشته تریبون پویش‌های مومنانه شما در کمک به محرومین خواهیم بود.

 

گزارش از معین رضیئی
انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول